söndag 5 mars 2017

Madsens super fina minibeten.

Jag ska frambringa ett stort tack till Sören Madsen, Danmark för dem fina beten han skickade till mig, stort tack min vän! De ska testas och sen får vise om dessa beten kan få ett fäste på den svenska marknaden, jag hoppas det.

Det är ett gedigen handarbete och det finns nog inga beten, mig veterligen som är så fina i finishen och ger så mycket fisk bland Abborre, Regnbåge och bäcköring, helt otrolige beten och jag är så tacksam för att få testa dessa och jag låter bilder tala sitt tydliga språk.




Man kan inte annat än bli imponerad av dessa konstverk och fast de är små,och lätta, så kastar dem väldigt bra med ett litet UL-spö eller spö med  2 - 12 grams kastvikt.
Abborren kan inte låta bli dessa beten som med sina fina färger och gång får den randiga att hugga besinningslöst och man får ibland gräva ur miniwobblaren ur käften.
Jag har så jag klarar mig och dessa ska testas och sen får ni veta mera om resultaten och mera om Sörens superbeten: Vikter, färger, storlekar och så klart priserna och allt är handgjord, rena konstverken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.