måndag 14 november 2016

Brrr.....gillar inte denna kyla som kom.


Kung Bore kom lite för tidigt för min smak!

Nu har man fått ordning på alla datoriserade saker och kan börja blogga igen, känns fint! Vad som inte känns så bra, är den kylan som kom så fort, den förstörde en hel del av min planering, både vad som gäller karp och - gäddfisket.......Eh jag hade andra planer!


Inte riktigt i min smak så här tidigt! 

Min tanke var att kombinera dessa två arter under samma fiskepass, men `han däruppe` ville annat och lade på locket och stängde av mig...men enligt experterna på vädret, så ska det bli mildare, frågan är bara om det blir såpas milt att de 2,5 cm is som hann bildas kan försvinna eller öppna upp sig, så jag får ut några riggar? Den som lever får se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.